| Gula - Gula Kapas |
Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
Sunday, April 15, 2012 • 5:04 PM • 0 comments



kalau sebelum ni aku cerita pasal perempuan, aku nak cerita juga pasal lelaki. biar fair and square gitu. ala,, aku cuma inverse balik je kot.. urm..

1- mudah nak jaga aurat mereka. ye lah, aurat lelaki setakat pusat sehingga lutut. bukan pusat DAN lutut ye.. hehe! so, dyeorang ni senang lah nak jaga. just pakai seluar je pun boleh asalkan tutup pusat sampai lutut. tapi,, better pakai baju lah. geli lah lelaki tak pakai baju. eeiii.. na tau lelaki tu jaga aurat ke tak biasanya tengok dyeorang bersukan. macam mana pakaian dyeorang. haha! apa lah lelaki ni. kadang-ii geram juga. bukan main senang lagi nak jaga tapi dyeorang juga senang-ii je dedah. main bola pakai seluar pendek. ta salah la main bola pakai seluar panjang. dapat pahala lagi.

2- hah, suara lelaki bukan aurat. so, dyeorang boleh menjerit, terpekik terlolong macam orang hilang arah tapi awas! tolonglah ingat orang disekeliling. kalau rasa-ii suara tu kurang stop je lah ea? nyanyi sendiri-ii je. hehe!

3- kalau korang perasan lah kan, kulit lelaki yang original putih memang betul-ii putih dan menyebabkan dyeorang nampak jambu, comel, sweet. ahhaha! aku suka cute-ii ni. kalau perempuan kulit cerah mesti orang piker dyeorang pakai produk. tapi kalau lelaki jarang kot pakai produk. dan biasanya bila kulit dyeorang cerah, kulit dyeorang juga cantik dan bersih. kalah perempuan.. err...

4- bagi aku lah, aku lagi suka baby lelaki dari baby perempuan. sebabnya bagi aku baby lelaki lebih comel dari lelaki. tak tawu lah kenapa. tapi baby lelaki nampak lah comel lebih-ii kalau ada lesung pipit.. ayoyo, jeles sama itu budaklah!.

5- yang ni entahlah,  orang kata budak lelaki ni senang nak sambung belajar. senang masuk U sebab zaman sekarang ni terlalu ramai perempuan yang lagi pandai dan lelaki siket. sebab tuh lah lelaki senang masuk U. huh! 

ni je lah yang aku dapat pikey malam tadi. so, kalau ada apa-ii nak tambah silakan komen. kita share. sharing is caring kan? haha! actually semua ada kelebihan dan kekurangan masing-ii. semua yang Allah cipta mesti ada sebab dan kelebihan. bukan suka-ii je taw! so bersyukurlah. jangan riak dengan kelebihan yang ada dan jangan terlalu merendah diri kalau ada kekurangan.

SENTIASA BERSYUKUR DENGAN SETIAP PERKARA.


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat
  • Gempa bumi di Acheh
  • Jamuan Ex 5 science 1
  • flatness =0
  • wanita cantik
  • Barangan Garnier Untuk Direbut
  • Syukran