| Gula - Gula Kapas |
urgh!! seronok kowt. :)))

akhirnya jamuan yang di nanti-ii telah pun selesai. muahaha! best! seronok! terima kasih la kepada rakan-ii aku, kepada para guru yang seramai 6 orang tuh. err, 6 orang dari 15 orang guru. huhu! agak terkilan lah juga tapi nak buat macam mana. cikgu kami tuh semua busy-ii. terima kasih sangat pada ustaz zatul, cikgu azmi, cikgu shahril, sir lee meow choon, cikgu seri dan cikgi izzati sebab datang dan memeriahkan majlis kami yang tidak seberapa yang berlangsung dekat tingkat atas bangunan kfc bukit gambir, ledang, johor. 

terima kasih juga di ucapkan kepada para pekerja kfc terutama kepada si supervisor, encik adi ruhaizat yang melayan karenah kami yang macam budak-ii tak pernah nak matang tuh. pada yang jaga kaunter tuh, haha! segan den. asyik-ii muka aku je yang muncul. penat weyh! turun tangga, pergi kaunter, naik tangga, turun lagi, pergi kaunter lagi, naik lagi dan berulang-ii sabanyak err.. lebih kurang 3 4 kali juga lah! sampaki sakit kaki aku nyh. rasa macam kebas je. tak pernah-ii rasanya kaki aku sakit sebab naik turun tangga. pergh!! mana tak penat kalau dah dapat pelanggan macam budak-ii kelas aku tuh. 

tapi apa pun aku seronok sebab sebelum ni teringin nak jadi pelayan kat kfc. haha! hari ni aku berjaya dan penat lah! maybe seronok sebab dapat jumpa budak-ii nyh. ye lah dulu nampak macam budak-ii, pakai baju sekolah. bila dah habis sekolah, lama tak jumpa, semua nampak macam dah matang. hurm.. termasuk aku!! hahaha! tapi sebenarnya aku takut nampak matang. aku tak marah pun orang kata aku budak-ii. aku ta kesah. tapi aku akan terpiker-piker bila orang kata aku matang. hurm, apa yang aku matangnya? haha!



LEPAS NI MESTI SUSAH NAK JUMPA. :')



PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat
  • Gempa bumi di Acheh
  • Jamuan Ex 5 science 1
  • flatness =0
  • wanita cantik