| Gula - Gula Kapas |
My Tarikh Lahir :)
Friday, April 27, 2012 • 7:29 AM • 0 comments


26 april 2012. selamat hari lahir to me... =D haha! ini bermakna umur aku dah bertambah setahun jadi 18 tahun. tua? mana ada. 18 tahun tu muda lagi la. cuma matang je. hehe! 

Alhamdullillah sebab aku masih bernyawa sampai sekarang. syukur sangat-ii. dan aku harap tahun ni akan jadi tahun yang indah buat aku. insyaallah.

kepada yang wish aku terima kasih sangat. aku hargai semuanya. even ada yang tak berbalas. err.. ada ke? haha! ada wish yang membuat aku terharu juga. haha! tak tahu kenapa. kepada yang tak wish, huh! sampai hati kan? haha! tak pe la.. =='

kek? hurm. sedih siket. kalau dulu tak silap setiap tahun abah atau mak aku beli kek dan sambut birthday aku. pergh best~ tapi tahun ni tak de la.. T_T. cuma abah aku ada bagi duit RM 50. wahaha!  dapat gak kan? hehe!

Hari jadi tahun ni kawan-ii aku semua nak belanja makan sebagai hadiah. gemuk la aku cam ni~ mula-ii faisal. waaaa.. untung la dia belanja pizza. actually da 2 tahun aku, hadana and suhada tuntut pizza. dia pernah cakap yang dia nak belanja pizza dulu. dan 25 april dya belanja kami. alasan dia, belanja aku makan pizza sebab birthday aku. belanja hadana and suhada sempena kemenangan mereka dalam silat tempur 2 tahun lepas. haha! ape lah. yang penting ada orang belanja pizza =D.

manizar! eley, mentang-ii dapat upah. haha! dia nak belanja aku makan abc. sedapnya~ tapi belum lagi nyh. ta sempat la.. ta pe, aku tunggu juga~

cikgu! actually cikgu ta belanja sebab birthday tapi sebab silat menang so cikgu pun belanja la makan KFC dekat K-Mall. haha! kenyang derr... sampai sakit perut aku di buatnya..

lain-ii. huh! yang lain semua nak belanja aku "makan" tepung! tak tepung, telur.. ayoyo.. terima kasih je lar yerk..


TERIMA KASIH SAMA-SAMA. :)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat
  • Gempa bumi di Acheh
  • Jamuan Ex 5 science 1
  • flatness =0