| Gula - Gula Kapas |
"adek-ii" aku :)

hah! mereka ni lah yang dah berjaya mengharumkan nama SMKBG. aku dah anggap dyeorg ni macam adek aku sendiri. so kalau orang gosip kan nama aku ngan dyeorang aku tak kesah dan tak rasa apa. dan aku rasa, aku pernah kene gosip dengan semua budak di atas. hahaha! dan aku tak rasa apa pun. malu maybe a little because i am a girl. but ntah la. still pikir mereka ni adek-ii aku! aha! seronok kot kawan ngan dyeorang. masing-ii berbeza personaliti. :)

btw, kepada yang gagal tidak mengapa. kita gengs! haha! mesti rasa geram gaban kan? ta pe   la. lek je. tahun depan insyaallah tekad lah nak menang. mana tahu ada rezeki.

ceria tak kami? =D



AKU BERBANGGA SEBAGAI SALAH SEORANG YANG MELATIH MEREKA WALAUPUN KALAH. =='





PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat
  • Gempa bumi di Acheh
  • Jamuan Ex 5 science 1