| Gula - Gula Kapas |
nurulmanizar  aka ijal

haa... comel tak budak nih? erk.. aku yakin mesti ramai yang minat dia nih. dia ni budak yang boleh di kira paling rapat dengan aku di bandingkan dengan yang lain. kalau ada apa-ii hal pasal silat aku text ngan dia je la. aku ta kenal dia ni macam mana dalam kelas. tapi kalau dengar orang cerita, dia nyh macam tak rapat dengan perempuan tapi, macam ramai je kawan perempuan dia. nampak baik mamat nyh. tapi, dia ni mulut tak boleh bla juga lah. bisa.. suka sangat kacau orang. tapi satu bende lah, aku suka dengar dan tengok bila dia puji orang. kalau dia puji tu memang sungguh-ii. comel juga rupanya dia tuh. hahah! btw, dia ni salah seorang skandal aku. huahua! malangnya aku ta rase apa. kosong je. adik lah katakan. dia ni suka tanya aku "kau marah ea?" err.. weyh, aku tak marah la! tapi aku akan start nyirap kalau kau tanya soalan macam tuh. haish..

nazirul haziq aka biawak ><

mamat nyh boleh tahan hensem juga. haish.. =='. dia ni leader dalam silat. pergerakan dya mantap, dan cantik. aku suka lah kalau tengok dia bersilat. memang superb! haha! dia ni paling kebudak-budakan dalam kalangan 4 orang nih. suka main lari-ii dengan budak lain. haha! tapi ada satu bende juga, aku takut kalau dia marah. pergh, seram.. muka dia betul garang. walau dia tak marah aku tapi aura dia marah tu sampai. haha! kalau ketawa pulak, memang dah macam hape.. gelak gile-ii. dya ni pun pernah jadi skandal aku. tapi aku ta tahu. aku baru je dapat tahu. pergh, masa dapat tahu memang terkejut then ketawa je. ah! ta bagi kesan pun la, tapi segan lah juga.

ilmu nail aka paku

eherm.. mamat nyh pandai jaga hati perempuan. haha! hensem pun boleh tahan. rambut nak cacak. badan elastic macam ahli gimnastik. serius. dia suka melompat-lompat macam gimnastik tuh. seram juga lah kalau tengok. kalau patah tulang memang padan r. nak kata rapat tuh biasa je lah. selalu aku ketawa ngan dia nyh. gurau-ii pun boleh. dan aku rasa macam tak pernah nampak dia marah. ye lah, dia selalu senyum kot. happening gitu. 

asyraf aka kumar =='

dia ni lah mamat paling poyooo dalam kalangan mereka. geram aku ngan dia. kalau aku cakap siket dia boleh lari. grr. aku tak makan orang la weyh! dia boleh cakap seronok buat aku macam tuh. grr.. kau seronok lah. aku yang geram. kalau kat FB ke, mesej ke ok pulak eak kau? sabar je lah dengan kau nyh. dia nyh, macam ta de perasaan. aku ta tau dia marah ke, suka ke. sedih ke. pelik. kalau dia gelak-ii ngan budak-ii nyh baru tahu dia suka. urghh.. susah nak ramal dia. kadang-ii nampak dia jalan sorang-ii macam ta de kawan je. bila tanya ta de pape. pergh.. memang kau suka duduk sorang-ii la eak?


walaupun begitu, aku suka berkawan dengan korang. meskipun korang yang selalu buli aku. pergh, aku nak lawan pun susah. akhirnya aku yang gelak. lepas ni dah tak boleh jumpa korang lagi. susah lah kan. pergh. mesti rindu. rindu nak gelak sampai sakit perut dengan korang. rindu nak gaduh dengan korang. rindu nak tengok korang gurau-ii. dan yang best, rindu nak tengok korang mengalah kalau aku dah start "merajuk". best.. terselah caring korang tuh.. haha! apa pun, aku tau korang takkan baca post nyh, just aku harap kalau korang terbaca please inform aku. hehe! kalau tak pun komen asalkan aku tahu yang salah sorang daripada korang dah bace post ni. ^__^. 


GUUD LUCK DALAM HIDUP KORANG. SEMOGA KITA BOLEH BERKAWAN SAMPAI BILA-II. =D







PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat
  • Gempa bumi di Acheh