| Gula - Gula Kapas |
Terkejut lah!
Saturday, May 5, 2012 • 6:29 AM • 2 comments


hari jumaat lepas, aku lepak dengan amal ngan amin, serta azli dan afiq dekat cendol. huuuu~ petang tuh abah aku boleh cakap pasal besan.. argh! tau kan besan tu apa? yang aku terkejut tuh, besan yang abah aku maksudkan tu, cikgu Rahim. yes.. cikgu Rahim ayah kepada afiq. budak yang aku baru je lepak sama-ii pagi tuh. pergh... terkejut beruk aku (hyperbola)..

abah cerita lah pasal apa yang cikgu rahim tu cakap. cikgu tu tanya aku dapat matrik mana? abah cakap lah dapat KMJ, sama pulak macam anak tunggal dia tuh, afiq. memang lah. budak-ii kelas aku tuh ramai dapat KMJ kot! then, cikgu tu boleh cakap "berbesan lah kita".. huaaa!!! tak masal. tak pernah aku terpikir yang aku akan ada kaitan dengan afiq tuh. 

dengan selamber nya aku cakap, "ta boleh, nanti ada orang marah." hahah! aku teringat kat Saera lah... tapi aku ta cakap lah nama saera kat parents aku.. aku just cakap ada orang marah. then abah cakap, "eh, anak kene ikut pilihan ibu bapa". hahahahaha! mak aku pun dah gelak and buat muka macam tak setuju ngan ayah aku. yeah!

sesiapa yang bace post nyh jangan cerita kat sesiapa pun! please.. terutamanya AFIQ. boleh?? tolong r. err.. tapi bila piker balik memang seram lah! haish... memang aku pernah terpiker nak parents aku carikan.. heheh! tapi bukan dengan budak yang aku sekelas. ta best r. aku nak cari orang yang jauh-ii siket. baru best.. heheeh~


JODOH DI TANGAN TUHAN. :)




PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor
  • "jurulatih" silat