| Gula - Gula Kapas |
Hari-Hari Di Rumah
Monday, October 29, 2012 • 9:18 AM • 0 comments

hype! sekarang aku nak cerita tentang hari-ii aku duduk dekat rumah setelah mendapat cuti sebulan lebih. hehe! ap pun, nampak tak blog aku sudah bertukar wajah. ia telah menggunakan blog skin! yeah! hehe! credit to my creative sister, nana sebab tolong edit kan. korang pikir aku rajin nak edit? hahah! kerajinan aku untuk edit-ii ni semakin lama semakin menghilang. so, aku hanya mengharapkan bantuan adik aku untuk edit je la.. heee~

back to the topic, aku duduk rumah, macam biasalah. rutin harian yang telah lama aku tinggal dibuat kembali. sidai baju, lipat baju, masak-ii. erk, masak? HAHAHA! ok fine. biar aku sahaja yang tahu apa yang berlaku. >_< , dan lain-ii. rutin baru juga telah ditambah iaitu, main game. muehehe! serta tegok movie. haha! kalau hari cuti, sehari suntuk tv dekat ruang tamu aku tuh guna untuk tengok movie. huarghh! bukan aku yang tengok, adik-ii aku yang tengok. sudahnya, aku juga lah yang tak dapat nak tengok movie-ii aku, diorang dok kebas aku punya hardisk tengok movie. ==' . aku hanya berpeluang menonton semasa mereka ke sekolah. yeah! duduk rumah sorang-ii, apa lagi kan.. daah beres semua kerje-ii, masa untuk menghiburkan diri lah. hehe! 

kalau dulu lepas spm kerje aku asyik nak keluar rumah je, sekarang, aku lebih seronok duduk rumah je, walaupun bosan. ok. aku tak tau kenapa tak de mood lah nak keluar. hahaa! haritu amal ajak keluar pergi kfc pun nak tak nak je. tapi sebab lama tak jumpa korang kan, ikut je laaahh.. 

btw, amal! tak nak buat kek lagi ke? hehe! aku rindu lah nak buat. polka dot ke. kek coklat ke. apa-ii lah. nak buat dekat rumah memang tak lah kan. hehe! buat r jom! jum~ hehe!

urm, tiba-ii rasa rindu nak balik pilah lepak dengan kawan-ii. haha! excited nak masuk sem 2. rasa macam sekejap je. rasa macam umur aku cepat je bertambah. HAHA! well, umur takkan berkurang so, hargai baik-ii. 

TINGGAL BEBERAPA MINGGU JE LAGI. SABAR OKAY! =D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar
  • wohaa! study!!
  • STUDY WEEK aka CUTI !!
  • Nothing lah~
  • Coolblog!
  • Hari Raya bersama ex classmate. :)
  • selamat berbuka puasa!
  • Virus vs balik raya!