| Gula - Gula Kapas |
Hari Raya bersama ex classmate. :)
Thursday, August 23, 2012 • 6:04 AM • 0 comments

alhamdullillah. segalanya berjalan lancar. aku serta kawan-ii aku yang lain dapat beraya ke rumah cikgu-ii serta sahabat yang lain. seronok sangat. aku rasa rindu nak gelak ketawa dengan korang. bila jumpa tadi rasa macam wow! baru sedar koranglah sahabat yang best. kalau nak dibandingkan dengan classmate baru. ehehe! walaupun perangai korang masih macam budak-ii. tak matang seyh korang tadi. haha! tapi, perangai tak matang korang lah yang buat suasana meriah, cuma tolonglah jangan jadi terlalu budak-ii. tak bagus lerr..

tadi, kitaorang ramai-ii dalam 5 buah kereta kot. hurm, untunglah, masing-ii naik kereta. huahua! rumah yang dilawati ade 9 buah rumah. walaupun naik kereta yang bukan dipandu aku, tetap terasa penat weyh. memula pergi berkumpul kat rumah amin jam 9 yang dijanjikan lah. tapi budak laki lewat satu jam. SATU JAM ok. dalam pukol 10 baru sampai. nasib ta cakap pukol 10. agaknya sampai pukul 11. huh! lepas tu ramai-ii gerak pergi rumah cikgu zarinah. seterusnya rumah cikgu seri, rumah cikgu zabedah, rumah cikgu jasman aka zaki, rumah hakim, rumah syahmi, rumah khalid and the last rumah, rumah hanis. rumah budak-ii semua tak dirancang. main cakap je. "pas ni raya umah aku lak. ok?" haha! sampai pukol 6 lebih jugak lah. padahal bape buah rumah je kot. 

dah lah. harap-ii setiap tahun kita boleh buat macam ni. hehe!

SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL SAMPAI BILA-BILA. :)




PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • selamat berbuka puasa!
  • Virus vs balik raya!
  • Najwa Latif vs ME!
  • hai!! lamanya ta update blog. dah berapa hari d...
  • KAWAN BARU =D
  • LEMBARAN BARU
  • MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM KUALA PILAH SESI J...
  • HUBUNGAN BARU
  • BERJAUHAN
  • MENGIRA HARI