| Gula - Gula Kapas |
Thursday, July 26, 2012 • 7:39 AM • 0 comments



hai!! lamanya ta update blog. dah berapa hari dah. rindu ta?? #angguk-angguk# hee~ ala, aku malas la sejak masuk sini.  rasa macam malas je na taip cerita aku kat sini. tapi ta pe. lepas aku baca blog korang, rasa rajin pula nak cerita. hehe!

1st things. aku setuju sama amal! aku juga sudah mula rasa bosan sama kehidupan di U. yups aku tau, dulu kemain aku nak sangat masuk U. tapi bila dah masuk, erghhh! penat la weyh. siket-ii ada quiz, kejap-ii ada test. what??? penat tau tak??!! sekolah.. rindu kamuuu~

2nd things. tapi duduk U ni pun ada seronok juga la. selalu gelak gila-ii dengan housemate malam-ii. orang lain sibuk buat tutorial, assingment, kitaorang? gelak-ii. sampai kepagi kadang-ii. buat luahan perasaan. kutuk-ii. hahah! walaupun ada kerje yang setia menanti. huuu~

3rd things. huii~ aku ramai kawan lelaki dari kawan perempuan and kebanyakkan diorang ladang! bukan food tech. aku memang kene akui, budak ladang memang ramah. tak macam lain-ii. kalau nampak tepi jalan  tak de pun nak tegur. huh! belagak. memang bukan semua tapi hampir semua kot!  ><.  tapi tu la kan. aku asyik ingat je, datang sini nak belajar! so, blajar!! hehe!..urm.. aku pun kalau belajar, rindu nak gelak-ii macam korang dulu. kat sini, belajar diam! #tak lah diam sangat# and selalu je mengantuk. haish. ta tau kenapa. aku nak gelak-ii juga ngan diorang tapi rasa macam belum boleh ngam sangat la. macam kene kawal lagi. aduyaii... rasa macam aku sorang-ii je dalam kelas tuh. ~,~

4th things. aku rindu masakan mak aku! sejak bulan puasa ni, aku asyik rindu nak buka dengan makanan yang mak aku masak lagi-ii mee hailam! arghh! kat sini makanan sama je. eh bukan tak bersyukur, cuma, rindu la. :'(. and aku pernah juga menangis sebab setiap kali aku balik rumah mak aku ta masak! aku balik kadang-ii tyme mak aku kerje. makan kat luar lah. adek aku yang masak lah. #lebih kepada goreng ayam segera#. isk isk. :'|

5th things. aku kat sini kalau boleh asyik nak duduk anjung je study. ta nak duduk dalam bilik. ta best la. ta de semangat sangat na study dalam bilik. tapi bila dah duduk anjung asyik na bercakap je.. haiyaaaa... #teruk# hehe! tapi keje still siap okay. cuma biasa lah, lambat. kekadang, lab report lagi. aiyeee~ bukan mudah untuk ku menerima hakikat.. #nyanyi sekejap#

6th things. aku kan, kekadang malas nak balik rumah sebab penat and so on lah.. tapi bila dah balik rumah rasa lagi malas nak balik U. nanti aku rasa rindu sangat dengan family aku walhal baru je jumpa beberapa minit yang lepas. dyeorang baru je gerak nak balik aku dah rasa rindu. tapi bila duduk sini rindu tu tak de lah tebal sangat. huhuh! :')

lagi? dah dah la dulu. actually aku ta tau nak cerita apa sebab aku dah banyak kali miss nak story bende kat blog ni. so makin lama makin malas jadinya. wahaha! lain kali kita sambung yerk! daa.. salam. :D

DOAKAN AKU BAIK-BAIK DISINI. EXCITED NAK BALIK RAYA! =D



PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • KAWAN BARU =D
  • LEMBARAN BARU
  • MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM KUALA PILAH SESI J...
  • HUBUNGAN BARU
  • BERJAUHAN
  • MENGIRA HARI
  • CONTACT CONTACT
  • KISAH HATI
  • HARI KU DI HOSPITAL
  • KHAS UNTUK KAU MAS