| Gula - Gula Kapas |
LEMBARAN BARU
Saturday, June 16, 2012 • 6:15 AM • 1 comments


kini, segala segalanya baru bagi aku. tempat tinggal baru, kawan baru, tempat belajar baru, metapelajran baru, hanphone baru #yeah!# semua baru lah. dekat uitm kuala pilah ni lah tempat tinggal kedua aku bersama kawan kawan baru yang gila gila boleh tahan. hehe!

sedia maklum, aku kat sana paling rapat dengan nor syazmeera yahya. kira kembar aku la. dan ada juga kawan kawan yang lain. dan kalau boleh setiap malam kitaorang lepak ramai ramai makan sama sama. hehe! sementara tak terlalu sibok dengan homework kan..

btw, aku dah mula rapat dengan beberapa budak lelaki. dyeorang ni langsung tak sama kos. dyeorang semua ladang. haha! fahmi, syafiq dengan adam. baru kenal la kot. kenal pun ta sengaja. haha! perkenalan yang tak pernah aku bayangkan. kelakar kot.

hurm.. aku kan tak lah homesick sebab aku hapy dengan kawan kawan aku kat sini. walaubagaimanapun, aku rindu dengan masakan mak aku. haha! kat sini makanan agak mahal kot. boleh lingkup aku agaknya. dan aku rasa kan aku macam makin gemuk lah! ehehe! tidak!!!!

dan lagi.. gambar?? aku ta de kamera lah. so aku langsung ta da gambar dyeorang. nanti bila dah ada aku upload r. btw, aku dah dapat phone baru.. aku ta mintak phone parents aku yang na bagi. tapi aku rasa beban lah. aku rasa terharu, bila dah dapat phone baru, mesti lah aku kene belajar baik baik. 

cakap pasal belajar, pergh, laju betul lecturer ajar. aku nak tanya pun takut ta faham. hahaa! mula mula ni aku rasa agak malas la. ta pe. insyaallah, nanti aku akan cuba yang terbaik. :D


NAK BELAJAR RAJIN RAJIN. :D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM KUALA PILAH SESI J...
  • HUBUNGAN BARU
  • BERJAUHAN
  • MENGIRA HARI
  • CONTACT CONTACT
  • KISAH HATI
  • HARI KU DI HOSPITAL
  • KHAS UNTUK KAU MAS
  • KUCING OH KUCING
  • JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB