| Gula - Gula Kapas |
MENGIRA HARI
Tuesday, May 29, 2012 • 7:35 PM • 0 comments


cuba tengok kalender. berapa hari lagi nak 2 jun 2012. lima hari? empat hari? tiga hari? haaa~ kira lah sendiri. masing masing dah tau kira kan? so, maksudnya aku akan jadi pelajar ipt. wahhh! seperti yang aku idam idamkan setelah sekian lama nak jadi student U. heheh! alhamdullilah dapat masuk. 

hurm. lepas ni mesti aku rindu dengan usikan ayah aku, masakan mak aku, nak cerita dengan nana, nak cari  pasal dengan daus, nak dengar bebelan ika. haish.. sure ke aku rindu semua tu? haha! ye la kot. lepas ni dengan kawan je. 

lepas ni semua kene buat sendiri. bangun sendiri. basuh baju sendiri. kemas barang sendiri. belajar sendiri #ye ke?# makan sendiri. masak sendiri #ada dapur ke?# lagi lagi. balik sendiri. pergi kedai sendiri. semua lah sendiri. dalam erti kata lain belikari. salah. berdikari.

kawan kawan aku yang lain semua dah sambung. tinggal lah beberapa kawan yang lain ni. HAHA! rindu?? ntah. belum lagi kot. nantilah bila dah sambung belajar aku rindu korang. kalau nak. tak nak sudah.

MALASNYA NAK KENE TIDUR LAMBAT BANGUN AWAL. JADI MATA PANDA AKU LAMA LAMA. ==''


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • CONTACT CONTACT
  • KISAH HATI
  • HARI KU DI HOSPITAL
  • KHAS UNTUK KAU MAS
  • KUCING OH KUCING
  • JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB
  • AKU PERCAYA PADA KAU
  • KAWAN RAPAT
  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG