| Gula - Gula Kapas |
AKU PERCAYA PADA KAU
Sunday, May 20, 2012 • 5:11 PM • 0 comments


waaa.. rasa macam best je bila someone cakap macam tuh pada kita. "aku percaya kat kau". tapi, disebalik ayat yang ringkas dan mudah difahami tu ada maksud yang mendalam. berat rasanya tanggungjawab bila dapat ungkapan tu. hehe!

bagi mereka yang bertanggungjawab and ada rasa peduli, dyeorang akan cuba untuk ambil berat  maksud ayat tuh. dan berusaha untuk menjaganya. hurm.. orang macam ni memang boleh dipercayai. ><.  tapi kalau orang tu jenis selamber dan langsung tak kisah tentang perasaan kawan dia tuh, memang orang macam tu tak boleh di percayai. orang dah suruh jaga sesuatu rahsia tapi dia boleh cerita kat orang lain. memang haish.. cuba bayang, kalau dia boleh cerita rahsia orang lain pada kita, tak mustahil dia boleh cerita tentang rahsia kita pada orang lain. 

kalau aku lah, aku tak percaya sangat kat orang nyh. memang lah, mana boleh kita percaya kat orang 100% kan? setakat siket-ii tu boleh lah. jangan cerita sesuatu yang akan memalukan diri sendiri. bahaya woo... walaupun aku tak percaya sangat pada orang, korang boleh percaya pada aku. huuuu~ lebih-ii lagi bila korang ungkapkan ayat "aku percaya kat kau". lagilah korang boleh caya kat aku. hee~ tapi kalau dah terlepas, heee~ sorry... ^_^

so, carilah sahabat yang boleh di percayai dan yang jadilah orang yang dipercayai. jangan lah pentingkan diri sendiri. jangan di sebabkan satu rahsia hubungan antara sahabat terlerai macam tu sahaja. #ceewah ayat..# 


SELEMAH-LEMAH MANUSIA IALAH ORANG YANG TAK BOLEH MENCARI SAHABAT DAN ORANG YANG LEBIH LEMAH DARI ITU IALAH ORANG YANG MENSIA-SIAKAN SAHABAT YANG TELAH DICARI. :D




PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • KAWAN RAPAT
  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG
  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku