| Gula - Gula Kapas |
sentap
Sunday, May 6, 2012 • 7:45 AM • 0 comments




Aku tak tahu kenapa aku mudah sangat rasa sentap sekarang. Lagi-ii dengan hamba Allah yang bergelar LELAKI. Ya… lelaki.. huh! Tak kira lah dia tu aku dah lama kenal ke, seorang yang memang tak boleh tengok aku senang ke, kalau dia dah buat aku something memang aku akan rasa sentap. Pergh. Tidak tahu kenapa. ==”

Tapi aku sentap dengan dia sekejap je lah. Then ok balik je. Kalau hal tu tak berat, aku no hal lah! Kejap je dah baik. Tyme tuh juga. Tapi kalau rasa-ii melampau, memang agak mengambil masa jugaklah. Huh! Tapi kalau dengan perempuan aku tak kesah pulak. Tapi bukan bermakna aku langsung tak kesah yer.. ada juga tapi ntah, aku boleh terima. Hheheheh!

Aku macam nyh sejak tettt… biar aku sahaja yang tahu. Korang ta yah lah tau yer. Huahua! Korang Tanya pun aku ta mo jwb. :p apa-ii hal pun, aku nak minta maaf pada sesiapa yang terasa dengan aku. Maybe tengah sedap-ii chat ke tiba-ii aku berubah. Maybe aku dah sentap seketika. Haha! Sorry-sorry-sorry-sorry  #nyanyi sebentar bersama SUJU. Hehe!

INSYAALLAH SEKEJAP JE NI. HEHE!


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!
  • Motor