| Gula - Gula Kapas |
BERDIKARI
Thursday, May 10, 2012 • 6:21 PM • 1 comments


ohoiii! masa berlalu dan terus berlalu. fuiiyoo. borang ta isi lagi. medical check up ta buat lagi. gambar, err, dah siap dah..buuu~ tapi ta cantek. tudung aku ta betul. huhu!

urm, aku ta tahu la kehidupan aku lepas ni macam mana. busy ka? senang ka? susah ka? ntah lah. yang aku tahu aku kene berdikari sendiri. berpijak menggunakan kaki sendiri #selama ni pun guna kaki sendiri apa?# wahhh~ ini merupakan satu cabaran untuk aku. dekat sini, ye, SINI rumah aku ni, kata je anak sulung tapi macam budak-ii. kalau boleh semua nak mak yang buatkan. haha! aku nyh bukan orang yang pandai berdikari sebenarnya. namun, aku sedar yang aku makin membesar #bukan gemuk ea..# yang memelukan aku untuk membuat semua hal sendiri. tapi satu hal yang sangat aku takutkan ialah NAIK BAS SENDIRI. 

aku ta tahu kenapa tapi memang aku takut na naik bas sendiri. haha! kuala pilah dengan bukit gambir bukan dekat woo. kalau nak abah aku jemput silap-ii abah penat. lepas tu suruh aku naik bas balik macam mana? waaaa!! takut. kalau ada kawan insyaallah boleh. just INSYAALLAH ea.. 

dan aku sebenarnya teruja juga nak pergi jauh-ii dari keluarga dan kawan-ii aku yang lain. aku nak tau juga sejauh mana kebolehan aku dalam berdikari sendiri. hehe! tapi kan, lepas aku pergi mesti aku rindu katil aku, bilik aku,rumah aku, keluarga ngan kawan-ii mesti lah kan! haaaa~ ni lah susah kalau budak ta pernah berjauhan dengan keluarga lama-ii. seumur hidup aku ta pernah tau tak!  aku ni belum pergi dah rindu dulu. huuu~ homesick nyh. hehe.

dan yang macam amal nyatakan, korang siapa rasa kawan aku, DIWAJIBKAN hubungi aku tiap-ii hari. nak harap aku call? memang tak la. lokek katanya. #bak kata amal# haha! nanty kita post la jadual kita, bila free, bila busy, baru tau bila boleh roger-ii. 

hurm, sudahlah. korang pun bukan rajin sangat membaca nyh. huh! doakan aku supaya jadi MATANG kat sana ea? hehe! dan dapat BERDIKARI sendiri.. huishh.. takut pulak rasenya #nada sengau#.



HARAP-II AKU TA MERENGEK MACAM BUDAK KECIK KAT SANA. =P


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku