| Gula - Gula Kapas |
matrik vs upu
Tuesday, May 8, 2012 • 8:43 PM • 5 comments



alhamdullilah, sekarang nyh aku dapat tawaran matrik dan upu. syukur sangat. tapi aku ta dapat tawaran form 6 dengan ipg.. huu~ tidak mengapalah. :)

so, sekarang nyh semua budak-ii 1994 mesti tengah berfikir, nak masuk mana. matrik atau upu. kalau aku, matrik menawarkan aliran sains yang mana memang aku minat, di KMJ. dekat sahaja maa... upu pulak menawarkan aku diploma teknologi makanan, uitm. haha! dekat kuala pilah. ramai kot terkejut aku dapat tu. aku pun terkejut. huahua! mana taknya, food tech ni aku tukar paling akhir bagi menggantikan diploma kejururawatan #abah suruh# tapi aku tak perasan aku letak dekat pilihan kedua. sudahnya, aku dapat lah food tech nyh. sound good but kita tengok lah nanti macam mana. 

aku try searh dekat google pasal ni then terjumpa sebuah blog milik ...#ta ingat# yang bakal jadi senior aku. hehe! memula tuh macam susah nak buat pilihan, tapi hati aku kuat mengatakan suruh amek dip. masalahnya orang di sekeliling aku macam meragukan pilihan aku. mungkin tidak secara terang tapi 'aduh terasa'.. hehe! 

ish, ingat senang ke nak buat pilihan antara matapelaaran yang kita suka dengan sesuatu yang tak pernah aku jumpa. tapi aku memang minat bab-ii makanan nyh. cuma lebih sains siket. hehe!

aku daftar upu 2 jun ni. huhu! rase macam cepat lah pulak! so, harap-ii aku dapat bawa lah semua nya. dan dapat jaga diri mase jauh dengan family dan kawan-ii. pray for me readers!! :)

ermm.. na shopping barang banyak-ii boleh mak?? hehe!

SEMOGA PILIHAN AKU ADALAH YANG TERBAIK. :D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku