| Gula - Gula Kapas |
mat luthfi & anwar hadi

Semenjak amal perkenalkan aku dengan seorang vlogger terkenal bernama mat luthfi, aku semakin suka nak tengok dan tengok lagi. Haha! Bukan apa, just menarik dan kelakar. Lagi seorang vlogger terkenal, anwar hadi. Dua-ii dari kedah kot. Dua-ii juga belajar kat Australia. Pergh, syoknye.. Haha! Seorang tempat kedua, seorang lagi tempat pertama. Woohaa! Terror korang. Kalau tak percaya tengok video TOP 10 MALAYSIAN YOUTUBERS! 

Dua-ii ada perbezaan yer. Tapi aku lebih minat mat  luthfi  lah. Hehe! Selain berwajah cute dan hampir sama dengan eunhyuk, dia juga seorang yang berbakat, bijak, dan yang paling best dia kreatif. Sebagai contoh kekreatifan nya, err, tengok video LAMPU PENYUMPAH. Mula-ii kalau tengok memang tak faham apa motif video nyh, bila dah tengok sampai habis, rupa-iinya, isi sebenar ialah “belilah barangan buatan Malaysia”. Haha! Kreatif sungguh hang nyh. Err.. heheh! Kesemua video dia mesti ada pengajaran. Kalau tak caya tengok sendiri. Mesti ada punya. Dan kalau tengok video dya jangan lupa baca tags dia. Kelakar kot. Dan video paling aku suka RANT ON LAGU CINTA. Tapi dia dah privatekan video nyh. Kenapa aku pun tak tahu. Haha! Sensitive kot. Entah lah..

Anwar hadi. Wahaa! Dia nyh pun kacak juga, bijak, kelakar pun ye. Dia nyh speaking lah dalam kebanyakan video. Trademark pakai topi. Haha! Aku suka kalau dia speaking English. Best punya. Haha! Video dia yang aku suka yang EWWW. Tengok-ii. Bagus untuk mereka-ii yang suka guna bahasa sms. J

Semenjak aku sedar akan kewujudan video-ii nyh, aku dah tak bosan lah bila on internet. Haha! Kalau tak selama nyh bukak internet je, facebook, blogging, skodeng blog-ii orang. Tapi sekarang aku mesti nak tengok video-ii nyh. Haha! So, kalau korang bosan korang boleh tengok juga. Dan aku tahu memang ramai orang berharap yang dua-ii vlogger ni akan bersama dalam satu video. Ada satu video nyh tapi mereka Nampak pelik dan macam janggal. Hurm..MATLUTHFI90&INIANWARHADI.

Tapikan korang tau tak vlogger tu apa? Haha! Vlogger ni macam buat video err.. google lah sendiri. Hehe! Sebenarnya ramai juga rakyat Malaysia yang jadi vlogger nyh. Nak tahu? Tengok video first tag kat atas tuh. Bawah tu ada link untuk video masing-ii. Hehe! Click lah yang mana Korang nak. :D

NAK JADI VLOGGER JUGA BOLEH? ERR.. KIDDING. :P




PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011
  • Suka Gembira di KFC
  • Kelebihan Lelaki --> pendapat aku
  • Bersyukur sebagai seorang Perempuan-->pandangan aku
  • Coklat!