| Gula - Gula Kapas |
HARI GURU SMKBG 2012
Wednesday, May 16, 2012 • 8:06 PM • 0 comments



hurm... first of all, selamat hari guru kepada guru-ii di seluruh dunia #wow#.. terutamanya kepada cikgu-ii yang pernah mengajar aku daripada tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, tusyen, kawan-ii yang tolong ajar bila aku ta faham dan kepada sesiapa sahaja yang bakal mengajar aku lepas ni.. huahua! tengs lah sangat-ii yerk. aku ta de wang ringgit sebagai balasan. ta de apa-ii barang berharga untuk di bagai. hanya ada doa yang mengiringi. 

ok lah. memandangkan semalam 16 mei hari guru. maka seluruh sekolah di malaysia ni mesti smabut kan. suka lah budak-ii tak belajar, tak exam. cikgu-ii lagi suka. tak perlu mengajar. dapat hadiah lagi. waaaa.. tapi kat smkbg ni bukan je sambut hari guru malah sambut hari persaraan pengetua juga. so dengan ini aku mengisytiharkan hari guru semalam err.. kurang best la. ta de aktiviti sukan. ta de persembahan yang macam dulu-ii.

ok. walaupun aku dah habis sekolah, aku serta beberapa sahabat datang juga ea #kami memang rajin# . sebabnya kami yang sponser kek. tapi tak dapat rase pun. hehe. bukan setakat kek kami bagi. siap bagi coklat lagi kat cikgu-ii kami tahun lepas. #bersyukur sebab dapat walau murah ye# haha!

dekat sekolah aktiviti kami selain bagi kek, tak lupa juga kami posing macam model. wahaaaa! geli pun ade aku rase.  tengs to nikon's hisyam. sepanjang hari tu dia menjadi photographer kami. kesian kau! cikgu sendiri ta amek gambar. ehehe! #ta pe. tahun depan ade# lepas tu barulah tawaf satu sekolah cari cikgu bagi menyerahkan coklat-ii yang di hias khas untuk mereka. heehe!

rasenya, ni lah kali terakhir kot kami datang untuk sambut hari guru di smkbg ni. lepas ni masing2 dah jauh, busy. kalau datang pun mungkin tak dapat datang ramai-ii macam semalam.

GURU IBARAT LILIN YANG MEMBAKAR DIRI. :)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • SENARAI BARANG
  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)