| Gula - Gula Kapas |
SENARAI BARANG
Monday, May 14, 2012 • 5:42 PM • 0 comments


hai hai! memandang kan aku ni tak pernah tinggal asrama, ataupun mana-ii yang memerlukan aku tinggal jauh dari family aku demi pelajaran, aku pun cari lah senarai-ii barang yang perlu di bawa supaya tak lah kelam kabut nanty kan? hah,, ni yang aku ambil dari BLOG orang lain. tengs to the blog's owner. ><. 





hah! so korang cuba cek semula barang-ii tuh. mana tau ade yang tertinggal. jumlah tu depend korang lah! tak semestinya kene ikut bulat-ii kan? hehe! sterika!! aku bace macam kene bayar barang elektrik kalau bawa. betul ka??? hurm.. 

BANYAK LAGO BARANG TAK DIBELI. :\



PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012
  • My Tarikh Lahir :)
  • jamuan ex 5scince 1 2011