| Gula - Gula Kapas |
mas syahida aka mas

Dia ni lah kawan aku yang paling rapat sejak kecik #kecik ke?# hehe! Sejak tadika lagi aku kenal dia. Tapi masa tadika tu dia kata aku selalu buli dia. Main-ii dengan rambut dia. Err, sorry lah, aku ta ingat bila aku buli kau. Huahua! Then naik sekolah rendah, kitaorang still ta rapat lagi. Kami mula rapat masa darjah 3, kalau tak silap. Yang best masa darjah 3 tu memang aku ingat kitaorang main-ii dalam kelas macam lah budak-ii. Bila ingat balik rasa kelakar. Hahah! Main tebar “roti canai” guna kain sapu tangan tuh. Siap mintak budak-ii lain lagi. HAHA!

Naik sekolah menengah, kami makin rapat. Dari form 2 sampai lah form 5 kami sama-ii. Ada orang kata kami kembar. >_<. Hehe! Pandai dak ni.. dia ni kira macam cikgu aku. Tak putus asa dalam cuba untuk membantu aku memahami sesuatu mata pelajaran. Tengs sis! Perangai dia ni pun lebih kurang macam aku. Gila-gila. Kekadang pendapat kitaorang sama. Apa aku fikir dia pun fikir. Tapi kalau pendapat kami beza, huh! Apa lagi, gaduh r! tapi just gaduh-ii manja gitu #errrkk.# hehe! Ala, kalau kittaorang gaduh betul pun tak lama baik balik. :D. so aku tak tau la apa jadi lepas ni tanpa dia. sebab selalunya kalau aku tak faham dia ada tolong. lepas ni? takkan aku nak call dia pula. jurusan pun lain.. :'(
 
nurul amalina aka amal
Yang ni huh! Aku rasa dia ni layak pegang trofi budak paling perasan. Aku tak main-ii nih. Prasan bukan main lagi dia ni. Comel lah, baik lah, sweet lah. Huh! Geli you.. HAHAH! #jangan marah# dan jangan di puji depan-ii budak ni. Nanti tambah prasan budak ni, korang juga yang menderita dengar dia mengaku. =P. Dia ni juga antara yang terMUDA. Ye lah. Orang lain dah 18 dia masih 17. Nasib baik ada perangai matang walaupun siket. Lahir bulan 12 kan? 28 hari bulan pulak tuh. Lambat betul. Tapi kalau bawak motor laju wooo.. hehe!

 Aku rapat dengan dia sejak form 5 kot. Kot lah. Dan sekarang rasanya dia nilah yang paling rapat sejak mas start kerje kan.. dia nilah teman aku ajak cerita pasal korea, jepun. Haha! Minat sama kan.. >< tapi bukan fanatik yerr. Satu hal lagi pasal dia, kalau dah cakap dalam phone tak boleh berhenti. Bila depan-ii tak banyak pula cerita dia. #maksud aku tak sebanyak dalam phone tapi banyak juag# Yang aku ni pulak memang lebih suka mendengar dari bercerita. So, dengar je lah. Kalau kredit habis pun duit dia, bukan aku! Huahuahua! Dia ni pun peramah. Atau Nampak peramah? Hurm, ye lah, senang-ii je orang tegur dia. Maybe kat dahi dia ada tulis *sila kawan dengan saya* haha! Jeles I.. =p 

irkham aka eham
Minah ni, haish, pandai. Macam mas tu. kira macam cikgu kedua aku. kalau mas busy aku tanya dia lah! hehe! Aku pun rapat dengan dia form 5 secara tak sengaja kot. Tetibe boleh rapat sampai sekarang. Hahaha! Dia nilah aku rasa paling matang walaupun lahir selepas aku. Kira aku lah lahir dulu.. hehe! Berani pun yer. Bayangkan, naik motor pergi muar, tangkak. Pergh, penat weyh. Aku pergi sekolah tu je pun dah penat lagi muar yang ntah berapa kilometer tuh.

Tak banyak sangat lah aku tau pasal dia sebab dia ni tak banyak sangat cerita. Aku pun baru je kan rapat. So, memang aku tak tahu sangat pasal dia ni. Sorry.. hehe! Yang aku tau dia, aku dengan mas memang suka attack amal! HAHA! We gang. Bila dah bersatu memang kalah lah kau amal.. yes!


So, aku harap kita dapat jadi kawan rapat lama-ii. Ye, mungkin lepas ni kita akan terpisah, #kecuali eham ngan mas#. Masing-ii akan jumpa dengan kawan baru. So, da dapat kawan baru, baru juga, kawan lama jangan lupa!! haha! bila-ii ada masa kita jupa lagi yer?

SAHABAT DUNIA AKHIRAT. ITSAR :D







PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG
  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!
  • kawan-ii silatku
  • pertandingan silat 2012