| Gula - Gula Kapas |
CONTACT CONTACT
Tuesday, May 29, 2012 • 7:17 PM • 0 comments


malam tadi kan, tiba-tiba haziq mesej aku. aku terkejut tau! sebab bukan ke kau sepatutnya busy mak datuk kat sana? ye lah, baru masuk KMJ kot. malam kedua kau dah boleh mesej aku. bila aku tanya kau kata pagi tadi je busy gila. hurm. ok. 

then tetibe aku dah masuk bilik kau telefon. aku tengah cakap dengan amal dalam phone masa tu tau. sanggup aku letak then terima panggilan dari kau. #aku tao amal mesti call balik punye# hee~ sambung.. then tiba tiba kau kata ada budak nak cakap dengan aku. ok fine. dengan tanpa angin, ribut, hujan ada orang cakap kat telefon, lebih kurang 
"kau kenal aku tak"- capy
 "hah? siapa ni?"-aku
 "takkan suara aku dah lain kot" -capy

and bla bla bla. yang aku terkejutnya, kau boleh jerit jerit dekat phone. silap silap boleh pekak lah telinga aku abang long. hehe! then kami borak borak lah. sekejap je. dalam 4 minit lebih. sebabnya, aku ta dengar sangat apa dyeorang cakap. tak jelas. putus putus. dengan amal ok je. dengan phone haziq je ada masalah. tak tau kenapa. ish ish.sampai marah abang long kat aku. bengang sebab dia asyik kene ulang je. haha! bila dah jelas dyeorang na letak phone. hurm.. sukatylah. tak paksa. hee~

korang mesti best kat sana, jumpa budak budak ni semula kan? ye lah, dalam phone tu aku dengar macam riuh rendah kalah pasar malam tahu! happening je aku dengar. macam best je. yang aku ni nanti sorang sorang kat sana. huu~

lepas habis bercakap dalam phone, abang long mesej.

"bla bla bla bla doakan la aq kat sini. ko pun ati2 kat sane bla bla bla." 

haha! ok ok. insyaallah aku ta degil kat sana. aku akan jaga diri. kau pun sama! jangan cakap aku je. jangan lupa contact contact lagi. haha! 


TERHARU AKU. INGAT JUGA KORANG KAT AKU! MUAHAHAH!




PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • KISAH HATI
  • HARI KU DI HOSPITAL
  • KHAS UNTUK KAU MAS
  • KUCING OH KUCING
  • JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB
  • AKU PERCAYA PADA KAU
  • KAWAN RAPAT
  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG
  • TERUJA