| Gula - Gula Kapas |
JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB
Monday, May 21, 2012 • 5:09 PM • 0 comments



jangan pelik kalau.. aku seperti budak-budak atau tak matang. sebab walaupun aku anak sulung, aku dilayan seperti budak-ii di rumah. -,-

jangan pelik kalau.. aku seperti tak tahu nak melakukan apa-ii je. sebab biasanya parents aku buat sesuatu tanpa aku.

jangan pelik kalau.. aku tak tau nak buat sesuatu keputusan. sebab dari dulu parents aku yang tolong buatkan keputusan untuk aku.

jangan pelik kalau.. aku selalu ikut cakap parents aku. sebab mereka yang lahirkan aku dan jaga aku dari kecik sampai besar. #besar kan?#

jangan pelik kalau.. aku suka merajuk. sebab aku sedang belajar untuk bersabar dengan perangai manusia yang tak boleh bla tuh ><

jangan pelik kalau.. aku garang atau suka membebel. sebab aku seorang kakak dan menunjukakan bahawa aku sayang korang. ")

jangan pelik kalau.. aku kedekut. sebab aku tak bekerja. #hehe#

jangan pelik kalau.. aku menangis. sebab tu cara aku untuk tenangkan diri aku selepas terluka #waaahhh#

jangan pelik kalau.. aku diam tak bercakap. sebab aku memang tak da bende nak cakap. =='

jangan pelik kalau.. aku selalu perlukan seseorang untuk menemani aku. sebab aku memang seorang yang penakut dan pemalu. #^_^#

jangan pelik kalau.. aku risau tentang masalah kawan aku walaupun tak berkaitan dengan aku. sebab tu tandanya aku betul-ii hargai persahabatn kita. ^_^

jangan pelik kalau.. aku jaga tepi kain orang. sebab tu tandanya aku sayang korang dan tak nak korang bersendirian.


SEKIAN TERIMA KASIH. :)



PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • AKU PERCAYA PADA KAU
  • KAWAN RAPAT
  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG
  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu
  • Vlogger malaysia
  • sentap
  • Terkejut lah!