| Gula - Gula Kapas |
HARI KU DI HOSPITAL
Friday, May 25, 2012 • 7:11 PM • 0 comments


nak sambung belajar ni bukan senang. nak kene buat medical check up lah, pengesahan dokumen lah. waaaa... agak leceh juga. so, sebab nak sambung belajar punya pasal, aku pergi la hospital tangkak yang dekat dan tak ramai orang tu untuk buat medical check up.

semalam aku ada temu janji sama hospital tuh. wahahah.. pukol 8 gitu. so aku ngan ayah aku bertolak dalam kol 7.25 pagi camtuh. sampai dekat dekat pukol 8. tepat weyh. #ayah aku menepati masa#. then dia duruh aku buat urine test. okau fine. aku ikut je la.. tao tak lama? aku orang last sampai kat kaunter 8 tu. #kaunter tok urine test#. tapi aku orang 1st buat. haha! tapi aku juga orang last siap! sebabnya? teka r sendiri. punya lama tau tak? dalam pukol 9 kot baru siap. 

then pergi pula tempat nak check tinggi, berat, mata and so on. actually nama aku dah di panggil banyak kali. tapi masalahnya aku keliru. hello nurse! nama aku punya lah panjang nur suhaila amira. dia boleh panggil suhaila je. mana lah aku tau dia panggil aku. sebab  masa dia panggil tu aku belum buat lepas urine test. then aku ada dengar nurse lagi sorang cakap, yang tak lepas urine test kene buat dulu. tak ke aku patut diam je? hahah! 

 masa 1st tyme nama aku di panggil aku dah bangun dah nak pergi. walaupun tak lepas lagi urine test. tapi, tiba tiba ada sorang perempuan pergi juga. aku ingat nama dia suhaila juga. aku duduk balik. lepas tu, nama suhaila dipanggil lagi. nurse tu just panggil "suhaila". ish, geram betul aku. aku bangun lagi. bila dah nak dekat tu, tiba tiba sorang perempuan lagi pergi dulu. aku ingat nama dia pun suhaila. pergh, ramai pulak nama suhaila. haha!

tapi lepas aku dah siap urine test, aku amek result bagi kat nurse tadi yang menjerit jerit nama "suhaila" tuh. then bila dia tengok nama aku suhaila. dia cakap, "kan dah panggil tadi" #nada lembut#.. HAHA! aku nak gelak je mase tuh. siapa suruh panggil suhaila je.. tiba lah giliran aku, boleh pula nurse tu panggil "nur suhaila". tao pun nak panggil agak panjang. geram je. then aku pergi lah buat pemeriksaan. nak tau tinggi aku berapa? haha! 150 je kot. berat 42kg. muahaha!

then duduk balik nak tunggu masuk dalam bilik nak jumpa doktor untuk pemeriksaan mata, mulut, telinga and so on. yang ni pun aku bengang juga! bayanglah, sepatutnya nama aku di panggil dulu sebelum nama anak sedara aku. tapi nurse tu panggil dia dulu. aku punya lah. perghh. dah r aku yang datang dulu. dia pulak siap dulu. haish. nasib ada kaitan darah. kalau tak aku dah kutuk kutuk dalam hati. muahahah!

aku siap semua nya dalam pukol 10. bayang. lama ke tak lama? kalau ramai gila orang tu tak ngapa. masalahnya tak ramai. and giliran aku sepatutnya awal jadi lambat sebab ada masalah teknikal.waaa~ aku tak suka pergi sana rasanya. aku lagi sanggup duduk kat hospital muar. hehe! ramai orang. siap dapat tengok doktor busy lagi buat kerje. #aku suka tengok doktor#.


AKU MEMANG TAK SUKA BUAT URINE TEST! HATE IT!


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • KHAS UNTUK KAU MAS
  • KUCING OH KUCING
  • JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB
  • AKU PERCAYA PADA KAU
  • KAWAN RAPAT
  • HARI GURU SMKBG 2012
  • SENARAI BARANG
  • TERUJA
  • BERDIKARI
  • matrik vs upu