| Gula - Gula Kapas |
HUBUNGAN BARU
Saturday, June 9, 2012 • 7:41 PM • 1 comments




tanggal 2 jun 2012, sahlah aku sebagai pelajar uitm kuala pilah. wahaha! excited korang tau? aku punya bilik seri menanti 4 tingkat 5 nombor 53 katil nombor 12. no lif! tangga sahaja. ha, lengkap. nak lawat aku silakan. call dulu. takut busy lah kan.. hahah! 

buat masa sekarang ni aku ada dalam 5 orang housemate sahaja. aku sebilik dengan budak bernama yusleena. budak ni nampak rock tapi sebenaya lembut juga dia nyh. bilik sebelah, syazmeera dengan najatul. haa, syazmeera ni lah kembar aku. waaa.. #kau ada?# dia ni kadang kadang banyak juga pesamaan kitaorang. tu yang rapat sampai orang lain tanya "korang kembar ea?" terkejut mak. soklan pelik. muka aku ta de lah sama sangat ngan dia. just tinggi lebih kurang. saiz pun lebih kurang. bufday beza tepat satu bulan. haha! najatul atau najah pulak rapat denga yusleena aka yus. kitaorang ni terbalik pulak. rapat dengan romate lain. hehe! lagi sorang bilik depan, duduk sorang sorang menunggu teman baru. huuuu~ nama dia nisha. speaking seyh. slang dia pergh.. mantap sampai kadang kadang agak lambat aku na faham english dia. actually dia 19 tahun. sebelum ni dia amek a level and sekarang tengah amek pekse medik. kalau dapat dia nak pergi luar negara. hurm, insyaalah lah dapat ye..

tu pasal housemate. sekarang pasal jiran sebelah aku. just ada 3 orang je. tapi yang sorang amek bisnes dah kene pindah. sayang.. baru je kenal kenal dah kene pindah. then kitaorang rapat dengan saodah #nama penuh# aka odah. dia ny rock kemain. nampak macam laki. bahaya juga jalan dengan dia ta pasal pasal orang ingat lain pulak. heee~ dan lagi sorang nama dia yan. ni belum rapat sangat lagi. just baru baru lagi. huuuu~

and semenjak dua menjak ni itaorang rapat la. just bukan dengan nisha sebab dia ta de. so kitaorang nanty dinner sama sama, keluar pergi bandar nak sama sama. hehe! alhamdullillah aku dapat kawan. yang sekepala dengan aku juga. kalau kawan fakulti ni ada lah jumpa tapi belum betul betul rapat. nantilah. lepas tuh aku na mintak nota dari senior. aku dah tengok pre-calclus, fuiiyoo.,, teringat aku kat sir meow choon. nampaknya memang kene belajar semula lah jawabnya. #rasa nak balik belajar dengan korang#

so, kesimpulannya, seronok sebab dapat jumpa kawan kawan baru. kalau tak aku mesti homesick punya lama. hewhew~ dyeorang sumepun ok. tapi korang aku tak lupa juga!

KORANG JANGAN LUPA AKU!

 


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • BERJAUHAN
  • MENGIRA HARI
  • CONTACT CONTACT
  • KISAH HATI
  • HARI KU DI HOSPITAL
  • KHAS UNTUK KAU MAS
  • KUCING OH KUCING
  • JANGAN PELIK KALAU.. SEBAB
  • AKU PERCAYA PADA KAU
  • KAWAN RAPAT