| Gula - Gula Kapas |
wohaa! study!!
Monday, September 24, 2012 • 5:23 PM • 0 comments

gempak r. rajin aku study masa study week ni. haha! #puji diri XD# okey, wait, study ke?? maybe yes, maybe not. hehe! semalam bagi aku hari 1st study week. so, tengahhari aku turun study physics. malam turun lagi study physics. okeyh, rancang nak study physics tapi lain pulak jadinya. oleh sebab kami tak faham, kami telah membuat keputusan untuk belajar chemisty dengan tak cukup nota. HAHA! nasib r. buat je latihan past final test. tapi ta tau jawapan sebenarnya pun. -,-

petang? haaa.. petang-ii je keluar jalan-ii. konon selepas study, nak hilangkan stress. wait! stress ke? hehe! okay, sambung~ ingat nak main basikal tapi adalah something happen. tapi memang ramai lah main basikal semalam. oleh sebab tak dapat main basikal, kami jalan-ii pusing campus je la.. tapi hari ni insyaallah nak cuba sewa basikal lagi. =D

jadual hari ni, lepas zohor nanti nak turun study math, petang main basikal, malam study physics lagi. wahaha! fokus lebih siket dekat physics.. btw, hari ni, housemate aku pergi seremban. hari ni diorang nak pergi, hari ni lah aku baru dapat tau. hurm.. ta pe lah.. take care korang. :) jangan lupa MCD aku. hehe!

so, korang macam mana pulak?? okay study? okay lah kan? pandai-ii semua. hurm.. semoga berjaya ye semua! masa spm pun aku ta macam ni. haha! ye la, aku kan jenis study last-ii minet. tapi bila terkenangkan yang kalau tak lepas kene repeat, tak mau aku! lagi-ii physics. NO WAY! ahah! okey-ii. sudah cukup sudah okey? =3

STUDY! STUDY! STUDY!


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • STUDY WEEK aka CUTI !!
  • Nothing lah~
  • Coolblog!
  • Hari Raya bersama ex classmate. :)
  • selamat berbuka puasa!
  • Virus vs balik raya!
  • Najwa Latif vs ME!
  • hai!! lamanya ta update blog. dah berapa hari d...
  • KAWAN BARU =D
  • LEMBARAN BARU