| Gula - Gula Kapas |
STUDY WEEK aka CUTI !!
Sunday, September 23, 2012 • 3:11 AM • 0 comments
Study week. Whoaa~ dah nak habis semester satu dah aku. Rasa macam sekejap je. #sekejap ke?# kepada kawan-ii aku semua guud luck okeyh!  Buat yang terbaik. Belajar betul-ii.

Aku pulak? Aiyooo… risau nyh! PHYSICS. Subject paling menakutkan. Aku tengok soalan langsung tak tau nak jawab macam orang tak pernah belajar. #agak terasa bodoh di situ# huu! T_T

Btw, dalam study week, hari 1st, aku keluar jalan-ii pergi seremban dengan kawan aku.. makan pizza.. hehe! Sedapnyeww~ kitaorang pergi 4 orang. Aku, mira, mai dengan fara. Mai dengan fara tengok wayang. Aku dengan mira pergi berjalan shopping! Kawan aku ni pulak memang kaki shopping. Lepas satu kedai, satu kedai masuk. Penat kot. Ada la dlm 2 helai baju dia beli.. aku?? Aku beli phone cover dengan skrin cover. Hahah! Baju? Ta de mood nak beli. Tengok kawan aku beli dah cukup. #terasa puas suda#

2nd day study week, ada PROSIS. Siswa sihat apa ntah. Berjalan 10000 langkah. Siket kan? Muahaha! Aku jalan kat depan sekali masa dah tengah-ii waktu tu. HAHA! Segan seyh.. aku ikut je kawan aku tuh. Sekali komander kat belakang yus! Yus! Wooo! #tepuk tangan. Yus tu nama kawan aku. So, memang segan siket. Then, sah-ii lah penat. Nasib baik jalan je. Dalam pukol 11 kitaorang main basket ball. Tengah-ii panas! Hehe! Then dengar la ucapan and so on.. bla bla bla..  dekat-ii pukul 1 baru habis. Aku naik bilik makan, mandi, basuh baju dan tidur!! Oo yeah.. tapi, tak lena sebabnya aku ta tau. So, aku dah bosan golek-ii aku pun bangun dah online.. bila masa aku study?? Insya-Allah malam nanti dengan kawan aku dekat bilik dia. Haha na sleep over bilik dia malam ni. :D

hew hew. so, lagi sekali bersama-sama lah kita berusaha untuk mendapat dekan. hehe! insyaallah. yakin je dengan kuasa Allah. kalau kita berusaha, berdoa, insyaallah allah akan tolong. solat penting, jangan pernah tinggal tau! #amaran keras!#

SEMOGA SEGALA URUSAN KITA DI PERMUDAHKAN. :D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Nothing lah~
  • Coolblog!
  • Hari Raya bersama ex classmate. :)
  • selamat berbuka puasa!
  • Virus vs balik raya!
  • Najwa Latif vs ME!
  • hai!! lamanya ta update blog. dah berapa hari d...
  • KAWAN BARU =D
  • LEMBARAN BARU
  • MINGGU DESTINI SISWA (MDS) UITM KUALA PILAH SESI J...