| Gula - Gula Kapas |
MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
Monday, November 26, 2012 • 1:51 AM • 0 comments


hujan lebat di luar rumah di iringi dengan lagu yang slow rentaknya #nama dan tajuk dirahsiakan#, dan ditemani oleh "kembar" yang busy dengan kertas dan pen untuk buat jadual kelas aku, #hehe!#, melahirkan perasaan yang huuuu~ lemah. heheh! sejuk derr.. ngantuk, mahu tidur tapi mata aku tak nak pejam. pehal ntah. aku dah selubung dengan selimut, siap landing baik atas katil pun tak mau pejam. haish. dah lah plan aku nak keluar beli barang hancur dek hujan lebat petang-ii ni. tapi salah aku juga, rancang nak pergi pagi, tapi kemalasan yang melanda tangguh nak pergi petang. akhirnya......... #anda tahu kesudahannya#.

hah! sekarang ni mesti budak-ii junior sibuk dengan mds, heheh! enjoy your day lah kawan! hurm, apa-apa pun, tujuan utama aku tulis blog harini nak bagitahu, sudah sebulan lebih aku bercuti kan?? hurm.. tinggal 6 hari lagi lebih kurang aku akan balik u kesayayangan aku. #muah!# so, apakah perasaan saya tatkala ini?

yang pertama, SEDIH. sebab?? hurm.. yelah. nak berjauhan again dengan family tercinta. haha! masa mula-ii tuh, memang bosan derr duduk rumah. buat rutin yang sama ulang ulang ulang banyak banyak kali. rasa nak balik u cepat cepat. tapi bila dah tinggal seminggu je aku nak balik u which is rumah kedua aku, rasa sedih tetiba. automatik gitu. tapi nak buat macam mana.. aku nak pergi belajar, bukan perang kat Gaza tuh. #ok gak, mati syahid. :') #

yang kedua, GEMBIRA. sebab? aku dapat balik! yeay! dapat jumpa kawan-ii, sudah rindu sama mereka maaa... aku curios gak nak tahu, bilik mana aku stay, siapa roomate aku, siapa housemate aku, tingkat berapa bilik aku, seri menanti berapa, siapa lecturer aku, siapa classmate aku, macam mana metapelajaran aku, macam mana muka junior.. hehehe! nak jadi senior dah aku. wah!! sabar-sabar.

yang ketiga, MALAS. hahaha! malas der nak kemas baju. sampai sekarang aku tak kemas apa-ii barang. kalau dulu kemain excited gaban. tapi sekarang, "nak kemas baju lah, eh, nantilah kemas.." dan bermacam macam alasan lagi yang semenyebabkan sampai sekarang proses mengemas kini barang-ii tidak dijalankan. 

dan lain-ii lagilah. malas nak taip banyak-ii. hahah! dah semua benda aku malas. harap-ii jangan malas nak belajar sudahlah.. 

SELAMAT MENERUSKAN PERJUANGAN!



PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar
  • wohaa! study!!
  • STUDY WEEK aka CUTI !!
  • Nothing lah~
  • Coolblog!