| Gula - Gula Kapas |
Result Final
Friday, November 9, 2012 • 1:18 AM • 0 comments

well.. alhamdullillah sebab result aku ok-ii lah.. tak teruk sangat.. selamat lagi.. dulu, sebelum exam, sudah fikir, "harap-ii lulus je pun dah ok, tak harap dekan.." sekarang bila dah dapat rasa jeles sangat kawan-ii yang dapat dekan.. hurm.. tak pe, insyaallah, semester seterusnya aku akan cuba lagi.. 

tu lah, lain kali, awal-ii letak niat nak dekan.. dulu aku mintak nak lulus, sekarang aku dapat lulus je lah.. dekan?? hurm... tak de pun.. serius sedih, tapi bila fikir balik, ada juga kawan-ii aku yang kene repeat, so aku bersyukur sangat ak tak kene repeat ke, extend ke.. hehe! 

oklah, tahniah kepada sesiapa yang dapat dekan terutamanya, yang tak dapat dekan pun tak pe, cuba lagi.. tahniah juga sebab  kita semua dah berjaya tamatkan satu semester kan? 

YA ALLAH, HILANGKANLAH PERASAAN CEMBURUKU  TERHADAP KAWAN-II KU, TINGKATKAN LAH SEMANGAT KU PADA MASA AKAN DATANG. =D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar
  • wohaa! study!!
  • STUDY WEEK aka CUTI !!
  • Nothing lah~
  • Coolblog!
  • Hari Raya bersama ex classmate. :)