| Gula - Gula Kapas |
cuti-ii 5 hari.. -,-
Thursday, January 24, 2013 • 7:49 AM • 0 comments


hari ni, classmates aku pergi jalan-ii round satu melaka. bapak best gilaa... lama dah aku idamkan nak pergi jalan-ii dengan kawan-ii. tapi apakan daya.. ayah aku suruh balik rumah... huuuu~ :'( maka dengan itu, aku pulang ke rumah dengan perasaan berat hati. selalu oarng balik rumah excited. aku terbalik pulak. adil! dia cerita pergi A' Famosa la, menara taming sari, dataran pahlawan, mahkota parade and others lah kot kan..  all in one days. esok ade lagi. diorang nak pergi melaka wonderlands. tu lah tujuan utama sebenarnya. hahah! hurm.. memang lah macam tempat biasa tapi perasaan tu mesti lain kalau kita keluar dengan keluarga and dengan kawan-ii. haish... 

hurm.. bila la agaknya aku dapat pergi trip dengan kawan-ii. hahah! tengok gambar diorang tadi,.. jeles lah sangat kan.. ish ish... tak pe lah. In syaa allah one fine day aku dapat join macam diorang. pergi trips sama-ii.

and ade lagi kisah sedih aku untuk cuti 5 hari ni. ish, kawan-ii aku semua tak balik rumah. adess, memang lepak rumah je la aku. baru nak ajak keluar shopping tudung ke, pergi pasar lambak ke. haishh.. ape sedih betul. huuuu~ 

LUPAKAN YANG LAMA. MULAKAN YANG BARU. :)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar