| Gula - Gula Kapas |
suka suki di hari ini..
Saturday, January 5, 2013 • 7:53 AM • 0 comments
waa... lama sungguh tak update.. malas kan. nak buat macam mana. sepanjang semester 2 ni berlangsung, macam-ii bende berlaku.. nak tau apa?? HAHA! tak yah la.. bende bosan je...
matapelajaran baru macam mana? haaa.. agak lah stress siket sebab banyak nak kene ingat. next week dah banyak quiz, test. aiyeee... lalalalala~ malam esok ade kolej awards. tema sm 4?? haaa.. arab gitu.. pakai jubah sama purdah. nak tengok aku pakai?? nantykan kemunculannya.. ^^_ excited seyh nak pakai.. teringin nak pakai jubah. dan teringin nak pakai purdah. sekali kau, dua-ii aku dapat pakai at the same time.. :D
haa.. korang, aku dapat kawan baik baru. adil namanya.. maksud aku, selama ni memang lah kawan kan.. cuma baru declare kawan baik gitu.. hahah! comel je orangnya. ajar aku n the gangs main basket ball. :)
nak tengok gambar dia?? pergi stalk fb aku ah. :)

nama penuh, adil luqman bin nor azmi. dia ni kalau tyme aku gelisah ke, sedih ke, mesti dia yang dapat buat aku happy semula. act, dia tak tau kot aku tengah sedih masa tuh. contoh, aku gelisah dalam bilik, dia tiba-ii chat dengan aku, automatik aku happy and ceria. lepas tu aku risau kalau dia offline. HAHA! kelakar kan? jujur cakap, aku selesa dengan dia, and kami hanya kawan baik okey! tak lebih dari itu. sekian..
okeyh. dah lah. bye~ salam. 
SEMOGA DAPAT RELAKS KAN OTAK SIKET :)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar
  • wohaa! study!!
  • STUDY WEEK aka CUTI !!