| Gula - Gula Kapas |
segala-galanya di sini
Wednesday, January 23, 2013 • 6:08 PM • 0 comments

Uitm Kuala Pilah... di sini lah tempat aku belajar macam-ii perkara. macam-ii benda. di sini tempat aku menjadi lebih matang, even still macam budak-ii lagi. heeee~ 

di sini lah aku mengenali hati budi orang, perangai orang, sikap orang yang selama ni aku tak pernah jumpa. and disebabkan tu aku menjadi lebih matang. #hope so# 

di sini lah aku menjadi lebih berani. lebih berdikari. kalau dulu semua benda aku buat nak berteman. pergi toilet kat sekolah pun nak kawan teman. nak pergi bilik guru pun nak berteman. nak pergi mana-ii lah semua nak berteman even pergi kelas sebelah je pun.. tapi sekarang, pergi kelas yang jauh dari kolej pun aku boleh pergi sorang-ii, balik kelas pun aku boleh sorang-ii, duduk dekat gym pun aku boleh sorang-ii. but satu benda yang masih belum aku atasi, pergi beli nasi kat anjung sorang-ii. hehe! sanggup woo berlapar sebab tak nak turun beli nasi sorang-ii. 

kalau dulu semua benda aku nak ikut kawan, pergi round-ii sekolah nak ikut kawan, kawan pergi kfc pun nak ikut, kawan pergi kelas sebelah nak ikut, and masuk silat pun sebab kawan. haha! sekarang, semua benda aku selesa buat sorang-ii. masuk apa-ii program pun biasa aku sorang-ii. tidak ku pinta jadi begini, cuma dah memang aku tak da kawan  yang nak join nak buat macam mana. sedih weyh.. :(

kalau dulu aku memang penakut. tak berani nak luah apa yang aku rasa. tapi disini lah aku belajar untuk meluahkan semua. pada kawan-ii aku lah aku meluahkan segala rasa sedih, tak puas hati, and rasa gembira aku. kalau dulu aku pendam je, tapi sekarang aku luahkan je. aku nak orang sekeliling aku tahu perasaan aku. and yes! kau akan rasa sangat tenang dan puas setelah meluahkannya. 

di sini lah tempat aku banyak mengalirkan air mata berharga aku. aku menangis bersama kawan-ii aku, menangis kerana lab report yang melambak, menangis kerana tak dapat jawab quiz, menangis kerana tak dapat jawab test, menangis kerana stress belajar, menangis kerana hati dan perasaan #waaaaa. -_-# menangis kerana kawan menangis pun ade # ni memang lawak# . 

apa-ii pun, in syaa allah aku nak mencipta banyak lagi kenangan aku kat sini. tak kira lah suka duka ke.. as long as aku ada kawan-ii, in syaa allah aku boleh lalui semuanya. tengs kat kawan-ii lama aku yang sentiasa bersama aku bila ada masalah. tengs amalina.. hehe! mas pun... tahu-ii je aku teringat kat kau. kau pun mesej aku kan.. hehe! 


SEMAKIN DEWASA SEMAKIN BANYAK BENDA YANG KITA AKAN PELAJARI. :)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..
  • Baling selipar
  • wohaa! study!!