| Gula - Gula Kapas |
Tunang.. :)
Saturday, January 26, 2013 • 5:26 AM • 0 comments

hari ni aku ikut family aku pergi kenduri kahwin dekat melaka. kenduri kahwin urmm.. alaaa.. ada lah kaitan dengan sedara-mara aku juga. heee~ macam biasalah kalau dah datang kenduri kahwin mesti nak makan kan? kami pun makan lah seperti orang biasa. lepas dah habis makan berlakulah perbualan antara anak sulung dengan emak nya.

emak : S****** tunang hari ni.
anak sulung : ouh. dengan siapa?
emak : dengan sepupu bla bla bla bla.
anak sulung : ouh. tak kenal. heee~ ramainya yang tunang. kawan kita kat u tu pun ada yang bertunang.
emak : ouh, kakak nak tunang jugak ke? :D
anak sulung : err?? haha! tak ade calon lagi. hehehehe~
emak : kenapa? tak ada calon yang macam abah nak ke?
anak sulung : #calon abah nak macam mana?# hah?
emak : yang tak merokok, yang apa lagi eak....
anak sulung : ouh. haha! kawan kita ramai kot yang tak merokok kat sana..

and terus berlanjutan dialog antara mereka.. hhahah! nampak tak?? actually nak je aku cakap nak je tunang.. tapi, untunglah kalau ayah aku bagi.. haha! sentiasa je ayah aku ingatkan belajar dulu.. tak payah berkapel-ii ni.. nak berkawan tak pa.. huhuhuhuhu! 

KALAU ADA JODOH, ADA LA. IN SYAA ALLAH. ;)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya send...
  • Hari-Hari Di Rumah
  • Detik Perpisahan
  • Last peyperrr..