| Gula - Gula Kapas |
manis berbaju kurung kuning. ;)
urm.. cerita ap eak? oklah. dia ni kami panggil amal. rapat dengan dia start akhir form 4 kot. baik budaknya.. #erk??# hehe! baiklah.. selalu jadi supplier gula-ii kat kelas. selalu tolong aku jugak dalam kelas. even dia ni macam panas baran, tapi dia ok sama aku. haha! 

act, dia ok je. cuma biasa lah. panas baran. sama macam aku jugak lah. taste pun lebih kurang je. hee~ #jangan suka orang yang sama sudaa# kalau orang cari pasal siapa tak panas weyh? nak lembutkan hati dia, senang, cakap lah baik-ii. kalau tak pun, beri dia masa tenangkan hati. 

aku jeles jugaklah dengan kau ni. kau rapat sangat dengan family kau, and nampak sangat kau sayang semua family kau even kalau jumpa macam anjing dengan kucing. haha! and korang satu family selalu sangat keluar jalan-ii kan? haish.. jeles-ii. adik beradik semua pandai-ii pulak tuh. respect ah!

amalina ni, kat dahi dia tertulis 'sila tegur saya.' mana taknya, ada je orang yang tidak dikenali yang tegur minah ni. haha! yang ni aku tak jeles sebab aku tak nak pun. hehe! and dia ni peramah orang nya. boleh masuk dekat mana-ii group lah senang cakap. campak je lah kat mana-ii bilik pun. hidup punya.

and dia ni juga lah kawan yang tahu banyak kisah aku dekat u, sekolah.. hei, aku percaya kan kau so please jaga secret aku bebaik. so, aku jaga secret kau bebaik gak. #konon#. yang lain jangan jeles. hehe! kitaorang selalu gak lah share-ii cerita yang ntah pape ntah. stress pasal pelajaran ke, kawan ke, apa-ii je. well, thanks la sebab sudi bercerita dengan aku. hargai sangat-ii. awww.. so sewitt.. ;)

lagi?? haaa.. peminat??? ehem.. peminat eh? hei,, hot stuff nii.. skandal dia ni ramai je.. ada je. tapi biasa lah, perempuan. jual mahal lah kan? haha! kidding. dia masih mencari. atau erti kata lain, belum berjumpa dengan si dia tuh. so, sesiapa yang rasa tertarik sila hantar terus rombongan meminang ke alamat ............. calling-ii ah nak tau. muehehe! 

dia ni juga ramai je kawan lelaki. tapi semua kawan. aku menunggu jugak lah siapa nama dalam kad kahwin dia nanti. ehehe! tapi, even ramai berkawan dengan lelaki, dia masih tau jaga batas-ii pergaulan dia. haaa.. aku respect nyh tau! guud job my friend. :)

oklah amal. setakat ni je lah aku nak bercerita pasal kau. ada lagi nanti aku update. kau bila pulak nak cerita pasal aku? hehe! 

FRIEND TILL JANNAH. INSYAALLAH


PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Jodoh
  • Tunang.. :)
  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...
  • Hari-Hari Di Rumah