| Gula - Gula Kapas |
lama tak naik basikal. 

abaikan ketinggian aku. ==''

peace. :D 
#SILA PUSINGKAN LAPTOP ANDA# =D
then naik tingkat dua, jalan tegak je sampai terlepas pintu pejabat. haha! jenguk dari luar nampak azli, amin, syahmi, mijan and azman. ok. terkejut. ramai pulak. amal buka pintu dengan yakin, then akak tu cakap, "eh, tutup pintu tu dik." amal," ouh.. #tutup pintu#". akak, "eh, betul-ii tutup.. hahah!" HAHAH! nampak tak? amal kene buli! muahahah! padan muka kau! =p 
dah masuk tuh kami pun isi la apa-ii yang patut. amek gambar dengan sijil spm tuh macam orang dapat dekan tiap sem kan. hee~ then cadang nak pergi cendol! but before that, kitaorang jalan-ii dulu keliling sekolah. sunyi~ time cuti kan, mana ade budak. kalau ada pun dalam kelas. tusyennn~ 
the boys dengan sijil-ii mereka. :)
the girls dengan sijil kebanggaan kami. muehehe!
jugakn
aku rasa aku kecik sangatt.. -_-

nampak tinggi tak? heee~

like a models .=D


cendol. hurmm.. lama tak makan. kalau dulu lepas jenjalan dari pasar lambak mesti nak pergi makan cendol. haha! dekat sini kesian syahmi, asyik kene ejek je. dengan amal, dengan budak-ii nyh. nasib gunung api tak meletup. syahmi malu je bila kene ejek. haha! so sweet. =='' 

panas-ii memang sedap... 
sambil menunggu cendol. ^_^
then, kami pergi Kini. amal balik daa.. tetibe terserempak sama budak-ii lelaki tadi. ok. lepas aku siap shopping, kami naik atas, kali ni sesama dengan boys. aku jumpa fahrul! wahh.. lama tak nampak. btw, dekat sini, aku berborak dengan mijan.. waa~ budak yang aku suka kacau dulu. #budak nakal emang camni.#
conclusion for that day, 
mijan dah lain weyh. kalau dulu cakap sepatah, sepatah dia balas. sekarang, kemain, panjangg.. haha! dah boleh gurau-ii dah. kalau dulu boleh jugak tapi kureng. siap aku mintak dia wish aku masa bufday aku. haha! bufday dia aku lupa nak wish. sorry weyh. -,- dia cakap kalau aku wish lambat pun tak pe hari tu. hahhah! k fine. next year eh? :D 
lagi, syahmi. waahhh~ dia dah ade yang punya. ok. tahniah! semoga kekal okeyh. :) tadi aku baca komen-ii dia dengan si dia. HAHAH! sorry to say tapi tak sangka syahmi se sweet tu okeyh! sangat lain dengan syahmi yang dulu. tulah kan, bila dah berpasangan ni, yang ganas boleh jadi sweet. semua bende boleh berubah. sebagai contoh, syahmi. haha! dia pun macam dah ok je. amal asyik nganjing dia tapi dia tak marah-ii pun. tapi dia segan~ haha! biasalah tuh. 
nampak? semua macam dah ada pasangan aku rasa. ntah la tapi itu yang aku rasa. jeles? hhaha! ada lah jugak. nak juga kan? heheh! tapi keep think positive. study dulu eh? :)
SIAPA LAH ORANG YANG AKAN BERJAYA DAPATKAN HATI AKU? CEEWAH. =^_^=


PASTFUTURE


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • cerita si Dia
  • Jodoh
  • Tunang.. :)
  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK
  • Result Final
  • assalamualaikum awak. hurm.. sebenarnya saya...