| Gula - Gula Kapas |
Dinner block
Thursday, March 21, 2013 • 8:38 PM • 0 comments

hari sabtu lepas block aku ade buat jamuan. biasalah, nak habis sem nyh kan.. semua block buat jamuan kot. tema kitorang modern and elegance. waaa~ hahah! so, aku dengan rasa malasnya memakai satu-iinya jubah yang aku ada.. nak tengok gambar? malas nak masukkan. :D

ppp kami, cik fara, sem ni merupakan sem last dia dengan kitaorang. so, kira majlis perpisahan juga la. sedih tau! dia cakap no tears malam ni, tapi last-ii dia yang nangis, dah aku pun join sekali. even baru dua sem aku dengan dia, taapi banyak input yang aku dapat daripada dia. 

macam-ii dia bagi nasihat, jaga hubungan dengan Allah, manusia, study betul-ii and banyak lagilah.. ramai je orang cakap dia garang, tapi bagi aku dia bukan garang, dia tegas. hei, korang duduk sm4 baru korang tau dia macam mana. =p

btw, block-ii lain punya tema, hurm.. yang aku ingat lah, sm2 baju kebaya, sm3 dengan sm6 begabung meletup, tema diorang flora.. sm6, colour blocking, or fashion disasters. haha! sm1?? aku tak tau.. sp1, tema warna merah, dah. dan yang lain-ii pun aku tak tau. rasa block budak lelaki macam tak ada tema. heheh!

apa-ii pun, bila dah buat jamuan untuk block sempena nak habis sem ni maksudnya final dah dekat. haaaa~ study la awok-ii. aku in syaa allah kalau boleh nak dekan!! tapi aku tak tau lah macam mana.. tak pa lah. at least aku tak mahu repeat apa-ii paper. please Allah.. pemudahkan lah segala urusan aku nyh. 

kepada korang semua, guud lucks ok. kalau doa-ii tu, doakan aku sekali lah.. =D sama-ii doakan, apa salahnya.. benda baik. heee~

SEMOGA SETIAP URUSAN KITA DIPERMUDAHAN OLEH NYA.. =)



PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • explorace- RIOL
  • The dayyss
  • cerita si Dia
  • Jodoh
  • Tunang.. :)
  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!
  • MENGHITUNG DETIK DEMI DETIK