| Gula - Gula Kapas |
the end of semester 2
Saturday, April 20, 2013 • 12:12 PM • 0 comments

cuti sem kembali lagi. dan aku sudah di sini. di rumah. haha! baru berapa hari weyh cuti aku dah agak bosan. act, bukan apa, just macam tak ada benda nak buat. kalau kat U maybe boleh keluar, lepak-ii dengan kawan, borak-ii, turun court, main bola, main badminton. kat rumah? tengok tv? itupun semua cerita dah bosan dah. tengok movie? aku tak tau lah movie apa aku ada. semua bosan.. online? dah kalau tiap-ii hari online pun bosan jugak. so, aku hanya membuat kerje-ii rumah je lah.. keluar dengan kawan-ii? takkan lah setiap hari kan? emang tak la.. perhatian. cuti dua bulan keyh. dua bulan.. apa aku nak buat selama dua bulan nyh? kerje? memang tidak lah. ~,~

so, selain tu jugak, aku sedang menunggu result final serta kolej. haiyaaa.. seram weyh. hurm, aku pun nak mengenang waktu, detik dan peristiwa yang berlaku sepanjang sem 2.

sem 2 ni bagi aku sem yang penuh emosi. macam-ii. gembira, sedih, kecewa. haha! ye memanglah sem 1 ade, tapi sem 2 ni cam lebih siket. and sem 2 ni jugak bertambah kawan-ii aku. i meant, semakin ramai lah manusia yang aku kenal kat U ni. hehe! 

sem 2 ni aku aktif siket turun court. main badminton, main basketball. hee~ tu je lah aku mampu. masa exam pun sempat lagi turun court. release tension lah katakan. siap study kat court pun ade. hehe! masuk ok! Alhamdullillah. time hujan pun sanggup. so, apa lagi. main hujan lah jawabnya. #kalau mak tau ni habis aku# hehe! 

last paper for final, paper oc. petang kitaorang pergi Ulu Bendul. dalam 7 orang lah. naik satu kereta memang tak muatlah. dah jumpa kereta manual pulak. tak ada siapa yang berani nak bawak. aku nak bawak diorang tak bagi. haha! so, dua lagi terpaksa naik motor. dont worry. mereka lelaki. haha! ingat tak jadi pergi sebab tak ada kenderaan. rupanya diorang pergi cari jugak sampai dapat pinjam motor sebijik! boleyla. bukan jauh mana pun kan. haha! satu hari lepas habis final have fun. penat weyh! malam turun court lagi main basket. tak pelah, last kan.. 

aku harap kalau aku ada buat salah sebelum atau selepas ni mintak maaf banyak-ii. semoga kita semua berjaya bersama-sama okeyh?! untuk sem 3 insyaAllah buat yang lebih baik lagi. 

SETIAP YANG BERLAKU PASTI ADA HIKMAH =)


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • Dinner block
  • explorace- RIOL
  • The dayyss
  • cerita si Dia
  • Jodoh
  • Tunang.. :)
  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..
  • Ready! Set! Go!