| Gula - Gula Kapas |
"Sahabat sejati sehidup semati" ;)
Sunday, May 12, 2013 • 9:57 AM • 0 comments

kepada sahabat baik ku, alhamdulillah kau dah berubah. sejujur nya lah, aku suka sangat-ii kau dah berubah ke arah yang lebih positive serius aku happy. sejuk mata memandang. heee~ jeles pun ade.. -,-

bila kita terserempak buat kali pertama selepas cuti hari tu aku terkejut. tapi aku happy hehe! tudung kau dah labuh. terbaik ah. syukurlah kau jumpa kawan-ii yang mendorong kau. cara kau mesej aku pun lain dah. aku dapat rasa. tak tau lah kalau sebenarnya biasa je bagi kau tapi bagi aku, aku rasa lain. of course lebih baik lah kan. jangan risau. sebelum ni pun baik cuma sekarang lebih baik. haha! aku pun dah pening.

kau jugak telah menyedarkan aku. aku rasa aku macam tak berubah-rubah. kalau berubah pun mungkin lebih teruk. hurm.. ramai je sebenarnya budak kelas kita dulu dah berubah. aku tengok waaaaa... serius jeles weyh. aku ni ntah bila.

tapi kan.. bila kau dah berubah ni, aku rasa kita macam makin jauh. serius. aku rindu kowt nak gelak-ii dengan kau, gurau senda dengan kau, gaduh-ii macam dulu kat sekolah sampai budak-ii ni pelik dengan kita. hehe! selalu sangat gaduh. nak keluar dengan kau. nak lepak dengan kau. nak luahkan perasaan stress aku dekat kau. nak hilangkan bosan aku dengan kau. kalau dulu aku berani je nak usik-ii kau, nak cakap apa je dengan kau. tapi sekarang aku segan dengan kau. aku tak berani dah nak bergurau-ii sangat dengan kau. nak keluar dengan kau pun dah susah. aku harap bila aku ajak kau teman aku je lah baru kau keluar. aku nak mesej kau pun takut ganggu kau. aku ingat dulu masa kat u, aku bosan and tetiba teringat kau. yelah. lama tak contact. bila aku mesej kau, kau kata kau busy. serius sejak tu aku dah tak nak mesej kau dulu. tapi aku rasa macam tak seronok sebab takut nak mesej kawan baik sendiri. what??!! yelah, aku ada contact-ii amal tapi tak contact kau. kan rasa tak patut tuh. aku kenal kau sejak tadika kot. kenal amal tu sejak bila? sejak sekolah rendah. itu pun rapat bila form 4. bapak lamaa.. hahaha!

hurm.. aku tau berubah tu benda baik tapikan, aku tak nak hilang kawan baik aku juga. argh! nak menangis aku taip benda alah ni. heeee~ oklah. apa pun tahniah ea dah berubah. doakan aku berubah jugak. amin.. ;)


 SETIAP SESUATU ADA HIKMAHNYA =D


PASTFUTURE
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • the end of semester 2
  • Dinner block
  • explorace- RIOL
  • The dayyss
  • cerita si Dia
  • Jodoh
  • Tunang.. :)
  • cuti-ii 5 hari.. -,-
  • segala-galanya di sini
  • suka suki di hari ini..