| Gula - Gula Kapas |
Jawatan Baru
Saturday, December 28, 2013 • 1:34 AM • 0 comments

suatu hari, aku nak naik bilik, aku ternampak notis temuduga untuk seketeriat MPP. macam berminat. HAHA! tapi tak pelah. aku batalkan je niat tu. macam malas je. tapi selepas tu, zatil boleh pulak ajak aku join temuduga. tapi masing-ii macam ragu-ii sebab ada temuduga. HAHA! aku ni asal ada temuduga je emang aku batalkan terus niat. hehe! tapi kali ni aku macam nak try lahs omething kan. cari pengalaman pergi interview.

malam isnin, aku pergilah temuduga dengan zatil ditemani si Ika. hehe! aku orang first kowt yang masuk bilik tuh. ok gugup. and daus(YDP aka penemuduga) cakap  aku yang paling lama ditemuduga. cehhh! seram sejuk aku dalam tuh. dah la mula-ii menggigil. haha! and Daus cakap lagi, diorang (penemuduga) terkejut tengok aku makin yakin je jawab soalan diorang. diorang tak tau yang aku dah gugup macam apa. fisrt time kowt. apa kau harapkan..

rabu malam. aku tidur awal siket. dalam 11 lebih mungkin. hehe! then, tetibe ada mesej masuk. pukol 12 something. aku terbangun pulak tuh kan. dengan mamai aku baca mesej, tak sempat aku fokus betul-ii si zatil call, tanya dapat tak mesej. ok. kami dapat mesej yang sama yang menyatakan tahniah! anda telah berjaya menjadi sebahagian daripada seketeriat MPP. HAHAHA! aku terkejut!! baru je aku ingat aku tak nak.. tapi rezeki aku kan.. muehehe!

so, esok pagi aku kitorang dah kene gerak admin pagi-ii. pukol 7 ada meting katanya. dan semenjak itu jugaklah aku dengan zatil terpaksa gerak bapak punye awal kan. selalu je kene tinggalkan si Ika tuh. haha! merajuk dia asyik kene tinggal.. takpelah, kalau tak nak kene tinggal ikut korang pergi awal. nak?? hehe!

semenjak itu, bermulalah hari-ii aku yang busy sebagai seketeriat informasi dan pembangunan ict MPP sesi 2013/2014. serius busy. sampai masa makan pun tak menentu. kalau tak busy dengan hal MPP. busy dengan lab report. sampai aku pun dah jarang lepak dengan housemate aku. bukan setakat nak lepak. duduk dalam bilik sendiri pun dah jarang. aigoooo~ 

tapi takpelah. at least, aku dapat belajar something kan. contohnya, aku yang tak tau nak guna adobe photoshope, sekarang terpaksa belajar sebab nak kene buat poster bagai. takkan nak pakai paint kan.. haha! jenuh oiiii!! selain itu, ecececeh! aku jugak dapat kawan-ii baru. haaaa, terasa seperti family even sampai sekarang aku tak cam nama diorang. hehe! sorry.

apa apa pun, doakan aku supaya dapat seimbangkan pelajaran aku dengan hal-ii lain. aku risau jugak kalau result turun kan.. mohon doakan yeee...

BALIK RUMAH BARU DAPAT RASA REHAT RASANYA. ><


PAST
The #star# moon owner ><
Hai! Assalamualaikum. feel free to comment anything but please, mind your words.. DILARANG MENCARUT ok? Terima Kasih kerana berkunjung ke sini. Daaaa.... =)
Change it Mood : I'm Happy =)
Status : single.. I Love Friends! HAHAH! ..


TALKIE TALKING

" Just Me and You "


FOLLOWERS


BLOG ARCHIVE;

  • "Hardship"
  • semester 3
  • zaman darjah 6
  • Puasa oi!!
  • Food Pyramid
  • "Sahabat sejati sehidup semati" ;)
  • the end of semester 2
  • Dinner block
  • explorace- RIOL
  • The dayyss